Informācija tūristiem

Informācija tūristiem.

Pirms izbraukšanas uz lidostu
Pārbaudiet vai Jums ir līdzi šādi dokumenti:
• Derīga Latvijas Republikas pilsoņa vai nepilsoņa pase (pases derīguma termiņš uz izbraukšanas brīdi no ES dalībvalstīm nav limitēts) vai ID karte (Latvijas Republikas pilsoņiem); Latvijā jāatgriežas līdz pases derīguma termiņa beigām. Vīza ceļojuma\m nav nepieciešama. Svarīgi! – uz citu valstu pilsoņiem var attiekties citas vīzu formalitātes, kuras jānoskaidro tuvākajā tās valsts vēstniecībā vai konsulātā, uz kuru tāds tūrists plānojis doties;
• Ceļojuma dokumenti (vaučers);
• Apdrošināšanas polise (medicīniskā palīdzība ārzemēs ir maksas pakalpojums, tāpēc iesakām iegādāties apdrošināšanu laicīgi);
• Informācijai par bērnu / bērniem jābūt norādītai vismaz vienā no pasēm kādam no vecākiem, kas pavada bērnu/bērnus ceļojumā. Ja bērns / bērni nav ierakstīti pasē, tad pavadošajiem vecākiem jābūt līdzi bērna / bērnu dzimšanas apliecībai vai tās notariāli apstiprinātai kopijai (kopijām).
• • Gadījumā, ja bērns neceļo kopā ar vecākiem – tādā gadījumā bērna pavadošajai personai ir nepieciešama bērnu vecāku pilnvara vai arī bērnam pašam ir vajadzīga pilnvara ceļot (tas gadījumā, ja bērna vecums pārsniedz 12 gadus).
• UZMANĪBU! – uz citu valstu pilsoņiem var attiekties citas pasu un pilnvaru formalitātes un prasības, kas pildāmas, ceļojot bērniem, – tās jānoskaidro attiecīgās izlidošanas lidostas robežsardzes dienesta struktūrvienībā. Iesakām ceļojumā līdzi ņemt bērna/-u dzimšanas apliecību/-as vai arī šo dokumentu notariāli apstiprinātas kopijas.

Transfēri - grupai, individuālie, VIP
-Ierodoties uzturēšanās valstī, atlidojušos tūristus lidostas sagaidīšanas zonā sagaida operastora pārstāvis ar planšeti, uz kuras ir operatora logo un kompānijas nosaukums (atsevišķos individuālo un VIP transfēru gadījumos uz planšetes uzrakstīts arī viesa vārds, uzvārds). Tūristiem jāuzrāda pārstāvim savi ceļojuma dokumenti (vaučers). Pēc tam operatora pārstāvis sniegs visu nepieciešamo informāciju par transfēru uz viesnīcu.
-Dienu pirms paredzētās aizlidošanas precizējiet laiksu, kad notiks transfērs no viesnīcas uz lidostu – tas uzzināms operatora informatīvajā stendā, viesnīcas reģistrācijā vai operatora informatīvajā mapē.
• Grupas ekskursijas un transfēri notiek ar autobusiem vai minibusiem – pieturot viesnīcās, braucot pa stingri noteiktu maršrutu. Svarīgi! – grupas transfērs neparedz obligātu pavadošā jeb transfēra gida klātbūtni tajā, ja transfērā piedalās neliels tūristu skaits.
• Individuālie transfēri tiek nodrošināti ar minibusiem vai vieglajiem automobiļiem (konkretizējot transporta marku), un tie paredzēti noteiktiem ceļotājiem un neparedz pieturēšanu pa ceļam kādā citā viesnīcā. Svarīgi! – individuālais transfērs var būt bez pavadošā jeb transfēra gida klātbūtnes.
• VIP transfēri –tiek nodrošināti ar minibusiem vai vieglajiem automobiļiem (konkretizējot transporta marku), un tie paredzēti konkrētiem ceļotājiem un neparedz pieturēšanu pa ceļam kādā citā viesnīcā. Svarīgi! – individuālais transfērs var būt bez pavadošā jeb transfēra gida klātbūtnes. Sēdvietu skaits transportlīdzeklī individuālo un VIP transfēru laikā tiek nodrošināts atbilstoši rezervācijā norādītītajam cilvēku skaitam, ieskaitot arī bērnus līdz 2 gadu vecumam. Par bērnu sēdeklīša esamību transportlīdzeklī un tā apmaksu - jāprecizē vaicājot ceļojuma konsultantam.

Viesnīcā
Viesu reģistrēšana vienīcā notiek no plkst. 14:00 līdz 15:00. Ja vēlaties iemitināties numurā uzreiz pēc atbraukšanas, nepieciešams rezervēt numuru arī uz to dienu, kas ir pirms jūsu ierašanās, un to attiecīgi apmaksāt. Par šo iespēju jau jāvaicā ceļojuma konsultantam.

Tikšanās ar viesnīcas gidu
• Laiks, kad jānotiek tūristu tikšanās ar grupas vadītāju/viesnicas gidu, tiek parasti norādīts uz informatīvās aploksnes (vai bukleta), kuru tūristi saņem pēc atlidošanas. Tikšanās ar operatora viesnīcas gidu ir obligāta! Tikšanās vieta – viesnīcas, kurā apmetušies tūristi, halle.
• Visos jautājumos un visu viesnīcas problēmu saistībā vērsieties pie operatora viesnīcas gida vai viesnīcas darbiniekiem, kuri apkalpo tūristus reģistrācijā. Gida kontaktinformācija un laiks, kad viņš, darba pienākumus pildot, atrodas viesnīcā, norādīti viesnīcas operatora informatīvajā stendā.

Pirms lidojuma mājup
• Pārliecinieties (reģistrācijā), ka Jums nav neapmaksātu rēķinu par viesnīcā izmantotiem papildu pakalpojumiem (minibāra, telefona utt.). Ja tādi ir, apmaksājiet tos vēl pirms aizbraukšanas.
• Precizējiet iepriekšējā vakarā transfēra laiku no viesnīcas uz lidostu – tas uzzināms operatora informatīvajā stendā, viesnīcas reģistrācijā vai kompānijas informatīvajā mapē.

Noderīgie kontakti
• Visos jautājumos, kas Jums radušies ceļojuma laikā saistībā ar atpūtas kvalitāti un iespējām kūrortā, vērsieties pie sava operatora viesnīcas gida. Tāpat Jūsu vaučerī ir norādīts vietējā operatora uzņemošā ofisa telefona numurs, kurp varat zvanīt.
• Tāpat jautājumos, kas Jums radušies ceļojuma laikā saistībā ar atpūtas kvalitāti un iespējām kurortā, varat vērsties pie ceļojuma aģenta. Aģenta informācijas ir norādīta Jūsu līgumā un mājas lapā. tālrunis +371 67-315-800, E-pasts: [email protected]
• Latvijas Republikas Ārlietu ministrijas konsulārā departementa diennakts saziņas (24 h) telefona numurs: +371 26 33 77 11.
Sign inRegister
Welocome! Login in to Your Accont
Register for Your Account